Tills vi möts igen sitter jag och räknar dar, du är speciell för mig helt underbar.



Sitter nu och har duschat och blåst håret. Jag har än inte börjat på sagan, men de blir snart. Eller imorgon, jag är en snabb skrivare.

Jag hittade denna bild nyss, jag saknar verkligen håret och skorna! Sååå snygga! Men de gick sönder för ett tag sedan, jag vill verkligen ha ett par likadana igen, måste se om jag kan hitta dom.

Imorgon blire gymmet med Amanda för min del, jag är så grymt peppad! Sen blire gymmet på onsdag också. Imorgon ska jag även ut på staden och köpa mig ett par nya vinterskor, eftersom att mina gav upp när de var nu som fucking kallast i Gällivare. Så jag har fått frysa om mina små fötter när jag har varit ute med plastiga och gamla och förstora tygskor.

Nä, nu ska jag fortsätta att titta på DH, vi hörs! :D


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback