Sweet suger candyman

Nu har jag precis kommit hem efter att ha spenderat lite tid med denna fina flicka. Det var jätte trevligt, speciellt när vi inte träffas allt för ofta. Vi har gjort lite planer och sånt för sommaren, och lite sånt kul. Sedan träffade vi även några klasskompisar till mig som vi satt och pratade lite med. Det är ju liksom alltid kul, eftersom att jag tycker om min klass.
Nä, nu har jag tråkigt. Funderar på att göra läxa, men de är för sent. Och jag kommer ha massa tid imorgon att ha ihjäl, så jag gör det då. Så jag ska nog ta och hoppa i duschen och fixa mitt röd/rosa lilla hår.


btw. Så var jag med om det pinsammaste ever idag!

PÖSS HEJSS!

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback