Några favoriter från 2011

Nu kommer bilderna att vara helt skeva, vissa stora och vissa små, men jag tar bara från arviket.



Påsken firades i Kåbdalis. Och jag fick gästuppträda flera gånger hos trubaduren.



Jag fotograferade den finaste vännen



Jag hade underbart rött hår.



Dagarna ute med båten, på mitt favorit ställe, klubbviken.



Jag hade ett otroligt fint sommarjobb vart jag träffade den finaste tjejen Hannah.



Jag, JAG fick stå på en stooor scen på boden alive och uppträda! :D



Jag, Josefine och Sandra hade en super mysig kväll i deras stuga! :D



Vi hade en super mysig dag ute på varvet med klassen, och jag tog även årets första dopp!



Jag blev en en inhyrd medlem i bandet Nils and the pinguins of power Som jag fortfarande är kvar i. Vi hade i somras en spelning i Råneå på deras marknad. För någon månad sen fick vi spela in Sultans i en studio och den 10 e December gjorde vi en musikvideo tsm.



Det var bluebird läger i Januari i Haparanda, vart vi sprang inne på IKEA och hade massa kul.



I April ringde Jan Thelin till mig och sa att de ville ha mig att spela i AYJO. Och de var en av de bästa stunderna i mitt liv. Nog för att AYJO är inte riktigt min grej, men de är bara de bästa som får vara med och vi blir undervisade av Norrbotten Big Band, så de kan inte bli bättre.



Joakim fick väldigt fina födelsedagspresenter av mig, som jag hört uppskattas ;)



Joakim kom under sommarlovet och räddade mig från allt det tråkiga! Uppskattades vääääääldigt mycket! :D



24e November kysstes vi första gången. 11 December fick jag äntligen kalla dig för min <3

2011 har både varit bra och dåligt, och jag tror att 2012 kommer bli ett helvetes bra år! :D

-Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

fiiiint!! <3

- 2012-01-07 @ 18:05:14
-URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback