Liten skit lista :D



1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Då var jag 7 år. Gick i ettan. Bodde hos mamma i Porjus och hos pappa uppe i Malmberget. Jag gick på sjöparksskolan och jag var lite av en hästtjej.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Oj, ett år sedan. Då hade jag bott i ett halv år i Luleå, på den bästa linjen som finns. Nämligen Estet - Musik. Jag var rödhårig och sprang omkring som idag och är tok kär i Cam Abbott.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Natur Chips med dill och gräddfils smak, popcorn, salta pinnar, nötter och ostkrokar.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Det är många men.

Ras Cricket - Skin
Shinedown - Simple man
Joan Osbourne - One of us.
Erik Hassle - Hurtful
Markus Fagervall - Everything Changes

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Resa
Köpaen fett snygg bil
Shoppa hur mycket kläder som helst
Köpa en lägenhet
Köpa massa musiksaker

6) FEM DÅLIGA VANOR
Bortskämd, sjunger lite för mycket, spelar gitarr fast jag inte är allt för bra, gnäller alltid om Cam, och stökar alltid.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Sjunga, spela gitarr/saxofon, gå i skolan, dansa/drilla och åka slalom

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

En senapsgul transparant skjorta
Lång tajt klänning
En Canon
Utvigda manchester byxor.
Någon som är senapsgult

-Kommentarer
Postat av: Lada :D

åh det där med senapsgult :D

- 2012-01-05 @ 14:56:14
-URL: http://dailyfaaail.blogg.se/
Postat av: Amanda Jonsson

assåå åhh, senapsgult <3 du är ju sötast i världen och en sak till - det där med gitarren är ju inget negativt alls ju, klart som fan du ska spela! :D

- 2012-01-05 @ 17:27:36
-URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback