Just be true to who you are.



Mattias Larsson Stjerna. Jag gissar att du inte läser mig blogg. Men om du mot all förmodan skulle göra det. Så vill jag bara att du och alla andra som läser min blogg, ska veta. Veta hur mycket jag tycker om dig. Vi har typ alltid varit dom där som hela skolan visste om skulle vara tillsammans, och så en dag 24e November så blev vi det! (24e November är vårat inofficiella datum, för er som undrar ;) ) Bilden är tagen av finaste Amanda btw, hon finns bland mina länkar :D <3

Idag har jag inte gjort allt för mycket. Varit i skolan, hade musik kul som fan. Vi fick en ny låt på ensemblen, de blev This love med Maroon 5. Så sjukt rolig låt att sjunga! Sen har jag varit hemma och bara tagit det lugnt, har gjort lite gemu läxa, eller är typ helt klar med den, ska bara rådfråga lite mer imorgon. Sen ska jag ta och lämna in den.

Nu sitter jag och tittar på Sveriges mästerkock, och har precis klunkat i min en kopp te. Det var jätte gott. Men nu ska jag fortsätta titta, hejdå :D

-Kommentarer
Postat av: Hanna

Ni är så söta! :)

Kommer ihåg den gången jag o Andreas "kom" på er, när ni pussades utanför Willys den 11 december ;)

Haha, nu har du också en Stjerna som du måste hålla hårt i!! Det är få Stjernor så man ska vara glad om man lyckas fånga en! ;)

Kram :)

- 2012-01-26 @ 10:06:38
-URL: http://hannaaat.blogspot.com
Postat av: Mams!

Jasså!? Ni blev tillsammans samma datum som FRIENDS öppnade. =) Det datumet kommer jag aldrig glömma. Alltså att NI blev tillsammans alltså. ;)

- 2012-01-29 @ 04:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback