It´s gonna take alot to drag me away from you.



Jag vet att ni älskar mina idol bilder, men jag har inget annat kul att bjuda på för tillfället.

Nu har jag packat, städat, och fixat min biljett till tåget. Det känns bra, så nu har jag en timme att bara sitta och slöa på tills tåget går. På tåget blire däremot inte att slöa, ska skriva mig en liten julesaga. Hoppas att det går bra.

Skickade precis iväg ett sms till Amanda H och försöker få med henne på sjukgymnastiken i veckan, det känns bra att jag har någon som jag känner där, eftersom att jag aldrig har varit dit själv än. Som ni kanske har hört så har jag jätte mycket problem med mina knän, och jag har äntligen fått veta varför, jag är nämligen just liiiite kobent, och så är jag överrörlig i alla mina leder. Vilket har lett till att mina knän inte riktigt vill sitta på plats, så de skaver på mitt bråsk. Detta har lett till något jätte tråkigt för min del, jag får inte stretcha nå mer!!! Jag älskar verkligen att göra de, men om jag gör de kommer min kropp att bli skadad, så de är bara att låta bli. Nu vet ni det också.

Nä, nu ska jag ta och hitta på något skoj fram till att jag ska sätta mig på tåget och skriva den där jävla sagan.

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback