En låt som betyder något för dig.

Vi har fått som MuKo läxa att hitta en sång som betyder något för sig själv. För mig var det lätt! Jag valde We speak no Americano eftersom att det är min och Josefines låt. Och Josefine är min bästavän. Första gången vi var med varann själva, eller hennes fina syster var med. Men iaf. utan någon av mina eller hennes kompisar. Det var på Lulekalaset 2010. Det var även det året jag träffade en liten rolig tivoli kille med namn Tomi. Men iaf, då satt jag och Josefine i Waltzern och så slogs denna låt på. Och vi satt och totalt jävla dampade i gondolen. Och sen kom Tomi och typ dansade där vid oss, och vi hade så jävla kul! Sen dess har det varit våran låt och varje gång jag hör den låten tänker jag på Josefine och den roliga åkturen i Waltzer! :D

Har ni, mina underbara läsare någon låt som betyder extra mycket för er? Så skulle det vara jätte kul om ni ville slänga in en liten kommentar om vilken låt det är. Och om ni vill, kanske varför ni tycker om den låten så mycket :)



-Kommentarer
Postat av: therese

Hej, Nu kör jag lite dagens blogg på min blogg och det skulle vara roligt om du ville vara med :)



Läs mer här

http://ttessanliindgren.blogg.se/2012/february/dagens-blogg.html#comment



kram /therese

- 2012-02-01 @ 16:23:02
-URL: http://ttessanliindgren.blogg.se/
Postat av: josse

''Cause everytime we touch - Cascada''

Väldans fint minne! <3

- 2012-02-03 @ 22:11:07
-URL: http://hjartatsomslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback