Do you come from a land down under?



Hejjsan bloggen! :D

I helgen var jag då i Kalix och var på bluebird läger, det var hur roligt som helst! Fast det var jätte synd att inte Thom följde med, eftersom att han har slutat spela jazz. Det hände väl inte allt för mycket, jag och Alicia fick spela med folkskoleelever och det var jätte roligt eftersom att dom var så jävla duktiga, det var nog dom bästa jag någonsin har spelat med. Vi var också och tittade på när elden spelade på folketshus där, och det var jätte kul, för dom var jätte duktiga.

Igår på skolan så fick jag en käftsmäll i form av en förkylning, hade sjukt ont i halsen och hostade och nös hela dagen. Så idag stannade jag hemma. Vi hade även ensemble igår, och då fick jag sjunga en lite sång, det var jätte roligt! Fast låten var väl kanske inte den bästa.

Nä, nu tänkte jag att jag ska föra över lite videoklipp från helgen, så att ni kan få lyssna på när vi spelade :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback