And the historybooks forgotten about us



Sitter just nu och väntar på att jag ska få ta min bästa vän under armen och ta med henne på Thai och äta underbart god mat. Imorgon så åker jag tillbaka till Luleå, och på måndag får jag träffa min finaste Mattias. Så som jag har längtat!! Ojoj..

På tisdag börjar skolan igen, men innan det har jag saker jag måste göra. Det ska bli skönt att komma tillbaka till skolan, att få hålla på med musiken igen, så som jag har saknat musiken! Och min saxofon! JISSES! Men snart äre BB läger och då kommer jag nog få spela så det räcker och blir över! :D Fan vad jag längtar att få spela JAZZ igen! Men iaf, jag har saknat skolan, men jag har inte saknat lektionerna, bara musiklektionerna såklart.

Nä, nu ska jag ta och höra av mig till Josse, så att vi kan åka snart! Jag är så häääär hungrig!!!!

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback