All I want for you my son, is to be satisfied



Imorgon, då äre lördag. Och då ska jag och fika med den fina flickan på bilden här uppe, som är tagen på min födelsedag när vi var i Göteborg! Eller tror de var min födelsedag, antigen de eller så var de dagen efter.  Men iaf, det har inte så stor betydelse om när bilden var tagen..

Det ska iaf bli riktigt trevligt, har typ inte träffat henne sen i somras.

Snart har hela lovet gått, jag är så otroligt rastlös, lovet hade fått vara över helst i förrgår. Men snart åker jag tillbaka till Luleå, och får äntligen träffa min Mattias igen, saknar honom så otroligt mycket, det är så sjukt att man kan sakna någon så mycket!


Att det då finns idioter, jag har ingen aning om ifall man ska skratta eller gråta. Men jag tror då aldrig i mitt liv att jag har träffat någon så otrolig jubelidiot till människa i mitt liv..

-Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

och så får jag träffa dig, jipiiii <3

- 2012-01-07 @ 18:03:37
-URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback