Won't you do this for me child, if you can.

Idag har de varit en riktigt händelsefull dag. Jag var i skolan. Och vid 13 sprang jag ner till tandläkarn. Och där bestämde vi att om 3 veckor börjar arbetet med att sätta in min räls. Så det ska bli spännande. Dock är det inte säkert att jag kommer kunna spela sax de första månaderna tydligen. Dom berättade att det är folk som har slutat spela helt eftersom att att dom har tyckt att det gör för ont. Men jag hoppas verkligen att jag kommer att kunna fortsätta spela.
Sen sprang jag tillbaka till skolan, och hade ett uppträdande med våran ensemble grupp. Vi spelade This love av Maroon 5. Det gick jätte bra, jag fick sjunga tsm med Sanna, och det är seriöst inte rättvist hon är en så JÄVLA duktigt sångare!
Efter skolan sprang jag och Mattias till vårdcentralen för att jag skulle ta vaccinet. (btw hör ni hur snäll pojkvän jag har! Som följer med mig när jag ska vaccineras!) det gick förövrigt jätte bra :) Sen fick jag med mig Mattias hem, så var vi hemma hos mig och myste till 1000.
Nu så här  på kvällskvisten kom min finaste vän Alicia hem till mig med min glass som jag hade i hennes frys. Så vi sitter här nu och garvar som fan åt roliga videoklipp och så!
Imorgon har jag prov, har väl inte pluggat allt för mycket, men jag tror att jag kommer klara mig ganska bra iaf, sen så hinner jag läsa igenom nu innan jag ska sova, och sen imorgon innan lektionen börjar.
nu ska jag fortsätta prata lite med Alicia, sen ska jag sova på ett litet tag.
Godnatt alla fina! :D


-Kommentarer
Postat av: malinnilssonk

tyenna olivia, som du kanske vet så har jag räls och om du är en hårding så kan´du nog spela när du sätter där uppe, men sen när du sätter där nere vette fan. Jag hade så ont så att jag grät och var hemma från skolan. haha :p fast jag är ju ganska mesig dock.

- 2012-02-01 @ 23:37:55
-URL: http://malinnilssonk.blogg.se/
Postat av: Ida

Man har ont några dagar efter varje gång man spänt tandställningen, men sedan går det över. Så om det kommer kännas för dig som för mig så tvivlar jag inte på att du kan fortsätta spela. ;) Vad dom skrämmer dig, ont i flera månader!?

- 2012-02-02 @ 11:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback