We are the heroes today <3

Jag älskar att ljuset på något sätt gör så att det ser ut som att jag har en fet finne på min näsa! :O

Jag gissar att ingen har missat att det är alla hjärtans dag idag? Min dag har iaf varit helt underbar. När jag kom till skolan och satte mig vid Mattias så slutade han faktikst spela på sin telfon och satte ena armen om mig så att vi satt och små kramades ända till lektionen börjar (Detta har typ ALDRIG hänt, notera det!)

Efter skolan så fick jag en present av Mattias, som ni ser på bilden. Och så var vi hemma hos mig och myste på till typ 1000, och så tittade vi på en fantastikst rolig film Friens with benefits det var så otroligt mysigt!

Nu sitter jag och överväger med min själv om jag ska fortsätta skriva på novellen, men det ska jag nog faktikst försöka att göra. Så HEJDÅ! :)

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback