Några tuffa dagar..

Igår var den jobbigaste dagen på så otroligt länge! Jag har länge varit ledsen över en himla massa små saker. Och igår bröt jag ÄNTLIGEN om man får säga så ihop. Jag vet egentligen inte riktigt vad som hände. Men jag kände mig nere hela morgonen. Och ungefär 10 min innan min lektion skulle börja, kom de första tårarna. Dom gick ändå att behärska. Så jag skulle så gå på lektionen, och så kommer en kompis och frågar hur det är med mig och då bryter allt samman!

Då fick jag prata lite med min GEMU lärare även kallad Jester (klicka på länken då kommer du till spotify och hans låtar) och han fick mig att skratta och bli glad igen, och förstå att det är okej att vara ledsen, att alla måste få vara ledsna ibland. Jag är så otroligt glad att det finns såna lärare, som faktikst bryr sig om sina elever och visar att om man någonsin behöver dom så finns dom på alla sätt.

Sen fick jag även träffa min pappa igår, vilket gjorde min dag. Det behövdes verkligen nog för att det bara var typ en timme. Men vi åt lunch tillsammans och sen köpte min granne lite godis till mig och jag fick lite pengar av min pappa och farmor eftersom att det var alla hjärtans dag idag.

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback