Blev utmanad!

Jahapp, då fick man en liten utmaning av Madde
1. Hur gammal är du om fem år ? : 22, nästan 23

2. Vem var det sist du träffade ? : Min fina Mattias. 

3. Vad är dagens planer ? : Jag har ju redan varit med Mattias, så nu plugga så in i helvete!! :O

4. Vilken ögonfärg har du ? : Bruna

5. Vad skrämmde dig när du var liten : Björnar! Jag var så otroligt rädd, så varje gång jag åkte bil tvingade jag den som körde att låsa dörrarna, så att björnarna inte kunde komma in (a)

6. Gillar du att mysa ? : Det är ju typ det bästa som finns ju! :O

7. Är du en beroende människa ?: Alltså, det beror ju på hur man ser det :O

8. Vilka bloggar läser du varje dag : Jag läser mest mina vänners bloggar, sen finns det ju några undantag :)

10. Vad var det senaste du stoppade i munnen ? : En varmrökt lax macka från FRIENDS! :D

11. Vill du ha barn ?: Ja helt klart, fast inte riktigt nu
12. Vem utmanar du ? : My, Josefine, Sandra, Hanna och Amanda

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback