Are u ready to turn the tide

Sitter och bloggar från mobilen nu, egentligen ligger mild dator här också, men jag ville bjuda på lite bilder som jag har på telefonen, så då blev detta lättare.

Idag har jag väl inte gjort allt för mycket, jag var ute och körde lite med pappa, och ska nog köra lite mer imorgon också. Sen har jag även lagat lasange och en liten tårta, bara för att jag inte hade så mycket annat bättre för mig.

Igår hade jag lite kompisar hemma hos mig, vi åt tacos, använde min chokladfontän till efterrätt och sen spårade det hela med lite charader! På dagen tog jag mig en tur på dundret med mina fina vänner, och jag har faktiskt inte haft allt för ont i mina knän idag, vilket var riktigt skönt!

Nä, nu ska jag fortsätta och kolla på house, ha det bra allihopa! Och nu kommer en liten bildbomb från de senaste dagarna ;)


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback