When you get what you want, but not what you need.

Hejsan alla! Sitter nu och tittar på glee, som den lilla gleek jag är! Men det är ju så bra, man kan bara inte motså det, och om två dagar kommer det nya avsnittet ut! Jag har typ taggat som fan!.
Ja, vad har hänt under påsken då? Jo, på skärtorsdagen hoppade jag på bussen till Öjebyn och var med Annelie, Andreas och lilla Iriz. Det var jätte trevligt, vi gick till grans och lekte med får, lamm, kossor, grisar, hästar och allt sånt mysigt. Och på fredagen hoppade jag på bussen tillbaka till Luleå eftersom att jag jobbade på lördag. Så igår kväll kom Josefina hem till mig, vi pratade, tittade film, fikade och hade det riktigt mysigt. Så jag har haft en fin påsk ändå.
Om lite drygt en timme går mitt tåg till Gällivare, det ska bli riktigt skönt att få komma dit, har inte varit där på typ 4 veckor. Men så går det när man ska hålla på och jobba, vara en jazzspelare och ha AYJO helger osv. Men nu ska jag dit och jag ska laga god mat, baka, försöka träna mig till denna jävla mil, och ha det riktigt mysigt!
Ha det bra!

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback