Här glider kingen in

Hejj alla fina!

Jag hade tänkt berätta lite om min dag. Men jag skulle faktikst viljat veta vad ni har gjort idag också så kan ni inte slänga in en liten kommentar snabbt bara om något ni har gjort. 

Idag hade jag skola till 16, hann med att göra ett svenska prov och påbörja 2 tal, ett i engelska och ett i svenska. På engelskan ska jag prata om John Coltrane en av tidernas främsta jazzmusiker, och på svenskan blir det troligtvist om Joakim Nilsson, som är saxofonist i Movits! 

Efter skolan var jag och åt middag med My på Friends, det blev en jätte smarrig laxmacka! Och efter det knatade jag ner till Ica och köpte saker till det jag skulle baka idag, vilket var en chokladsuffle. Skrev även ut det på FB, det slutade med att jag hade två stycken som knackade på min dörr och ville ha. Jag hade verkligen hjärtat i halsgropen hela tiden när jag gjorde den där sufflen, eftersom att jag har hört att det ska vara så svårt bla bla lba. Men jag klarade faktikst av att göra den, och god som fan var den också! Kanske visar lite bilder sen när jag bloggar från min iPhone! 

Men nu ska jag kika lite film innan jag somnar, godnatt!

-Kommentarer
Postat av: ami

jag har gjort klart min blogg, sovit, ätit fruktsallad, legat och sovit i badkaret och sovit lite till och hostat :)

- 2012-04-04 @ 06:52:54
-URL: http://silverlady.blogg.se/
Postat av: Adina & islandshästen Funi

den var awesome!! :D

- 2012-04-04 @ 07:48:11
-URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback