Du kan gråta mitt på gatan, men jag glömmer aldrig bort vad du gjort

6 saker du troligtvist inte visste om mig!
1. Jag är väldigt långsint av mig! Jag glömmer sällan om någon har varit elak, och ibland kan jag vara jätte sur för det som hänt fast det är flera år sedan. Dock är det inget jag orkar ta upp eller något, det är liksom glömt fast ändå inte. 

2. Jag ogillar när personer ger upp på andra. Alla kan bråka alla kan vara olika, osams u name it. Men varför ge upp på varann? Om man har haft ett förhållande av något slag så betyder det inte att man ska ge upp det bara för att något händer. Och varför ska man inte kunna prata med varann nå mer? Jag kan ju bara ta ett exempel, ( nu kanske folk tycker att jag inte borde skriva sånt här i min blogg, men den är min! Jag skriver exakt vad jag vill) Men när det tog slut mellan mig och min pojkvän, det är snart 3 veckor sedan, och vi går i samma klass, men vi har inte sagt ett ord åt varann! Varför liksom? Sånt gör mig så sur? Varför ge upp en vänskap som faktikst fanns innan? 

3. Sedan jag flyttade till Luleå har jag blivit mer självsäker och jag känner att det är ok att ta upp mer plats i världen. Jag kan säga vad jag tycker, vilket jag ofta inte gjorde i Gällivare. Jag klär mig som jag vill och inte som någon annan tycker att man ska klä sig. Jag kan ta en disskution och jag kan vara den jag är. 

4. Jag blir väldigt lätt deprimerad, speciellt om jag inte har varit hemma i Gällivare på länge. De ville egentligen inte skriva ut min p-stav åt mig, eftersom att de ansåg att jag hade en down period i mitt liv när jag skulle få den utskriven. Men jag fick den iaf. Det syns väldigt lätt på mig när jag är sad. Och då har jag underbara vänner som gör allt för att det ska bli bra igen! 

5. Jag hatar att komma försent! Om jag har bokat en tid med någon, eller om jag ska till tändläkarn eller sjukgymnasten. Så hatar jag att komma försent, jag kommer gärna 5-10 minuter tidigt. Eftersom att jag kan tycka att det är lite fel att komma försent, har man bokat någons tid då ska man komma i tid. Sen kan det ju alltid hända saker så att man kommer lite sent, bussar, bilköer osv. Men att komma i tid tycker jag är jätte viktigt, och jag hatar och skäms när jag kommer försent. 

6. Jag älskar serier! Jag kan ligga och titta serier en hel dag efter att jag har kommit hem från skolan och gymmet och sånt. Ibland går de till och med före läxorna. Jag kan se ut flera säsonger på typ en månad, och det tycker jag är ganska illa. 



-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback