Det gör så ont

image description

Idag så har jag varit hos tandläkarn och varit och spännt min tandställning. Och just nu gör det så jävla ont! Jag håller på att dö! Nä kanske inte dö, men det gör så sjukt ont. 

Idag när jag satt och åt middag hände något jätte roligt. Det börjde med att Alicia ringde. Och jag tänkte typ att nu vill hon säkert att vi ska äta eller något. Så jag svarade, och så här så våran konversation ut.

Alicia: Olivia, vi ska till Norge.
Jag: Vadå vi ska till  Norge.
Alicia: Ja vi ska till Norge
Jag: Men det är ju typ i November.
Alicia: Nej, det är typ i Augusti. Vi ska åka typ Du, jag, Mirja och någon till bara.
Jag: VAD SNACKAR DU OM?!
Alicia: Men läs din mejl!
Jag springer till närmaste dator, som var mammas jobbdator. Öppnar min mejl och hittar ett mejl från Music on top!
Jag: ALICIA VI SKA TILL NORGE!!!

Så såg våran konversation ut! Och det som händer då är att vi ska få åka till Norge 5 stycken tjejer och vara med på en Kvinnlig jazzfestival. Och vi kommer få allt betalat, resa, boende mat, festivalpass osv. FATTA KUL!! JAG TAGGAR TILL AUGUSTI!!

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback