Yes, I would die for you baby. But you won´t do the same



Godmorgon, godkväll eller vad fan man nu säger! Ligger i sängen och tycker synd om mig. Jag har jätte ont i ryggen trodde jag de var, men de visade sig att det troligtvis är njurarna, min hosta har gett med sig lite grann, men jag har fortfarande blodsmak i munnen när jag hostar. Min farmor (gammal sjuksköterska) tycker att jag ska gå till vårdcentralen för hon trodde att de kan vara lunginflamation.. Men jag vet inte, om jag orkar. Det känns lite onödigt, men iof så har jag varit krasslig ett tag och de blir bara värre och inte bättre. Jag får se hur jag gör, får prata med mamma imorgon, men har de inte blivit bättre i ryggen/njurarna så är de ju kanske lika.

Nä, nu ska jag skriva lite mer om Shakespeare och sen ska jag sova. Och hoppas på att jag mår bättre imorgon.

God natt! :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback