oh there aint no other way, baby I was born this way



Hej allihopa. Idag har det verkligen varit en skit dag! Jag mår inte alls bra, hela min kropp är slut! jag fryser och det känns som att jag har fått någon inflamation i ryggen och i råga på detta så har jag en riktigt jobbig hosta och de känns som att jag snart kommer börja hosta blod.

Idag ska jag väl inte göra allt för mycket. Jag ska göra svenska läxan och sen ska jag bara ta det lugnt! Egentligen har jag massa inlämningar och prov denna vecka, men jag orkar verkligen inte, jag känner mig inte klar i huvudet.

Nu ska jag börja skriva om den där underbara mannen William Shakespeare, och sen blir de idol och annat mys :)

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback