Johan Harju



Idag tänkte jag att Johan Harju ska få lite extra plats i min blogg, eftersom att han gjorde de enda målet idag. Med en riktigt snygg assist från Chris Abbott, som förövrigt spelade bäst idag, han och Fransson. Och sen var de ju jävligt roligt att vi vann! :D

Som ni kanske märker blev de lite hockey idag iaf, så jag har inte pluggat så där jätte mycket, men det känns lite bra ändå, sen jag har läst igenom allting i boken plus lite anteckningar och sådär idag. Sen hinner jag göra de imorgon innan jag går till provet också, eftersom att de börjar först 09.50. Så jag har ställt min klocka på 07.30 :)

Har även packat och städat inför att åka till Gällivare imorgon. Matilda ska tydligen hit, så de blir bara jag och pappa i helgen, och förhoppningsvis ska jag övningköra lite, och jag kom på nu att jag måste slänga ner de pappret i väskan så jag får köra! :D

Godnatt ! :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback