from the bottom of my heart I apologize


Gammal bild, börjar nästan sakna mitt röda hår :O

Ja, men kolla här jag hade ju nästan glömt bort mina trogna läsare.

Det har väl inte hänt så jätte mycket i mitt liv, igår var jag sjuk. Det har blivit bättre idag, men har fortfarande lite retande hosta och en hals som gör ont..

Imorgon så har jag faktikst sovmorgon, gud så skönt!! Sen så har vi introduktionen på KUHI också, vilket kommer att bli riktigt roligt tror jag. Vi ska göra en liten pjäs som handlar lite om någon av våra epoker óm jag kommer ihåg rätt. Egentligen så hade jag behöv plugga idag, men jag har helt enkelt inte orkat! Så de får jag göra imorgon, dock kan jag redan ganska mycket så provet kommer nog gå bra på torsdag..

Men nu ska jag sluta snacka en massa gojja, godnatt!

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback