All I need is you



Idag så har jag varit på en riktigt rolig och insirerande föreläsning med denna kille. Känner ni igen honom? Om ni inte gör de så är han med i Dead By April, från första början vad han sångare och gitarist, men nu kör han bara på gitarren. Och Gissa vad, det är han som har skrivit ALLA DBA låtar! :D Om ni inte visste så heter han Pontus Hjelm.

Han var riktigt bra på att föreläsa, han höll de intressant hela tiden och han gav en massa tips om vad och hur man skulle göra. Han berättade även en massa om DBA och hur dom har gjort osv. Så de ska bli jätte roltigt att han kommer upp igen, han skulle komma och föreläsa på länkarnas och då ska jag lätt dit igen! :D

Btw så har jag klippt mig, som ni kanske ser på bilden. Och jag är riktigt nöjd! :D

Men iaf här kommer en låt med DBA, den låten som jag tycker är bäst och som Pontus faktikst sjunger i! :D


-Kommentarer
Postat av: josefinee

du är så fin särskilt på den här bilden! <3 saknar dig!

- 2011-09-03 @ 18:18:35
-URL: http://inmyownlittleworld.blogg.se/
Postat av: melinda

du passar sjukt bra i blont hår!

- 2011-09-04 @ 18:13:18
-URL: http://melindagundmalm.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback