han tog ett svärd han tog en bira och han for iväg till Rom



Sitter just nu och har historia. Egentligen ska jag väl söka lite fakta och Julius Ceasar, men jag känner mig lite busig så det blir ett litet inlägg här. För det var ju ganska längesen nu.

I mitt liv händer väl inte så jätte mycket, men i min lägenhet händer det lite mer, vi har inget badrum, ingen tvättmaskin och idag har vi ingen toalett eller diskmaskin, så ja.. Det skriker renovering. En bra sak är iaf att jag har fått enn gymkort på HELEX i en månad, och det kanske förlängs ifall de blir så att våran lägenhet inte är klar på en månad.

På fredag så åker jag till Gällivare och på lördag ska jag tjäna lite pengar på att städa hos min farbror, det behövs eftersom att jag idag ska åka och köpa en massa smink hos en kompis mamma, det känns jätte bra, för jag behöver verkligen nytt! :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback