You are everything I need and more.



Hejsan alla söta. Bjuder på en till idol bild idag. Denna på Tove. Riktigt nöjd med denna bild är jag faktikst :)

Idag har jag verkligen inte gjort ett piss. Eller var i skolan, hade redovisning om leukemi. Sen hade jag kör, och vi tränade till våran konsert på onsdag. Molly Sandén kommer vara där och sjunga med oss också. Jag är taggad, men inte taggad på Molly, det suger! Skulle så mycket hellre vilja att det var Måns Zelmerlöf som kom.

Var också hos tanläkarn igen! Denna gång fick jag "min" tandläkare, så de kändes lite bättre. Men en akut bettskena är de som händer nu. Jag har så sjukt ont i min mun! Kan knappt äta utan att det gör jätte ont, borsta tänderna gör sjukt ont! Och att hålla på med tandtråd på vissa ställen går verkligen inte! Så på tisdag hämtar jag min skena (tacka gud för att jag har gratis tanvård!)

Nu ska jag fortsätta kolla film :)

Pöss&göll! <3

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback