Twilight saga Breaking Dawn part 1



Idag efter ett års tjatande på Amanda, så har vi äntligen varit och få se denna film. Men av en tjej som mig som läst boken typ 5 gånger, och dessutom lyssnat på ljudboken istortsett varje natt i två års tid. Så hoppade jag inte högt. Ja, så klart det var en riktigt bra film, hur bra gjord som helst. Men jag hade nog helt enkelt för stora förväntningar på den. Jag hoppas att andra delen blir bättre.

Nu kanske ni tänker att jag är dum ihuvudet för att ha lyssnat på samma bok i två år. Men så här är det. Jag tänker alldeles för mycket på nätterna. I flera års tid har jag haft sömnproblem och inte kunnat sova. Men att när jag får lyssna på boken, så blir jag lugn, jag kan fokusera på berättar rösten som jag känner mig väldigt trygg i och jag tänker inte på annat. Så ett tips till er som har samma problem för mig, köp er en ljudbok som ni vet att ni verkligen kommer att gilla. För det hjälper verkligen.



En annan riktigt rolig sak med denna film och den som kommer efter är att. Tanya, hon längst till höger med grönaktig klänning kommer faktikst från min hemstad Gällivare det är verkligen så roligt. Att lilla Gällivare faktikst har fått fram såna talanger, som är med i många filmer, och framför allt i en av världens mest populärste filmer just nu!

Nu har ni fått veta lite om vad jag tycker och tänker. Som ni kanske märkte ville jag inte spoila allt för mycket, så hoppas att jag inte gjorde de, så något blev lite små grinig på mig om ni inte sett den.

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback