To school for cool



Bjuder på en gammal arkiv bild eftersom att jag sitter på en dator i skolan.

Som sagt så sitter jag i skolan just nu. Hade sovmorgon. Eftersom att vi inte hade någon svenska, och det var gode skönt. Så jag kunde kliva upp när jag ville, men de blev innan åtta iaf, för jag var tvungen att ringa rektorn och höra ifall de hade kommit någon vikarie.

Eftersom att det inte kommit någon vikarie tog jag de lite chill och hoppade in i en dusch och fixade lite hårinpackning och sånt mysigt. Och min hårinpackning håller på att ta slut, så måste köpa en ny. Så gåre för lilla mig när jag lämnar dom i duschen för då är de fler än jag som använder den.

Ikväll ska jag kanske fixa med ljudet på mammas fik, och så ska jag vara med lilla Alicia, sååå kul! Imorgon så spelar jag ju på fiket, för det är liksom lite tjuvstart för dom som bor i huset där vart fiket är. Så jag ska spela två låtar, har bara helt bestämt mig för ena, men jag tror nästan att det blir den andra som jag också har tänkt på. Så de blir nog Skin och One of us det är två riktiga Olivia låtar!

Nä, nu ska man väl försöka jobba så att jag slipper jobba hemma!

-Kommentarer
Postat av: therese

Hej, nu har jag valt fram 7 veckans blogg som ska tävla om första platsen i veckans blogg, kolla om det blev du!



kram /therese

- 2011-11-24 @ 15:13:02
-URL: http://ttessanliindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback