I nearly left the real me on the shelf



Hejjsan allihopa! :D

Idag har de faktikst varit en riktig mysig dag! I skolan blev de massa kramar och massa hurgar. Hade musik idag, och det var så roligt! Att få sjunga ur mig lite och sånt där! Efter skolan var jag hos tandläkarn, och de polerade min tänder och satte sånt där äckligt banan flour. Jag hatar banan....

Hann även vara med min vän Anton Niemi ett tag, vi var och köpte ett halsband till honom, det var jätte fint! :D

Just nu sitter jag och lyssnar en låt som jag ska spela med min ensamble grupp och jag ska ta ut lite sa saxofon grejer som dom ville ha, och jag ville spela sax. Så då får jag ta ut dom, de borde inte vara så svårt. Men roligt är de! :D

Nu ska jag ta ut den, vi hörs!

Puss&Göll ;)

-Kommentarer
Postat av: melinda

cool hårfärg!

- 2011-11-07 @ 19:21:36
-URL: http://melindagundmalm.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback