Hejsanhoppsan Gällivare

Bjuder på en för liten och oredigerad arkivbild, men jag har inga bilder på pappas dator och inget ps .

Hejsan, sitter i Gällivare nu och hag precis vaknat, känner mig som en liten häxa.. Men iaf, det är så otroligt mysigt här snön har precis lagt sig, klockan är 12 och det börjar redan bli lite mörkt. och det är ca - 11 grader.

Igår var jag med jätte fina vänner, vi satt hemma hos mig och lagade tacos, och till efterrätt blev det en liten ostbricka, så otroligt gott. Sen kom ännu mer fina vänner och vi satt och bara tog de lugnt och lyssnade på lite musik. Sedan bar de av hem till Josefine, vart de var lite folk och så där. Och vid tolv var jag hemma igen, så de var en jätte mysig kväll.

Nu hade jag tänkt att fika lite, sedan höra av mig till en liten Ida som jag kanske skulle vara med :) Och imorgon ska jag äntligen gå och se Breaking Dawn ska bli så otroligt spännande!


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback