You will always be my hero



Åh, jag älskar verkligen personer som bjuder på sig själv! Joakim har då sprungit omkring i min Ziperall hela dagen, helt awsome! :D

Idag har ändå varit en ganska chill dag, jag har skrivit två nationellaprov, men det kändes bra och det gick lätt. Sedan var jag på en konsert med 3orna på våran skola, de var alltså desat slutprojekt, men jag var tvungen att gå tidigare, men de jag såg var jätte bra!

Var också hos tandläkaren, för en liten kontroll det gick bra, även fast jag är lite tandläkar rädd, men jag har en jätte mysig och trevlig ung tjej som var jätte försiktig så det gick jätte bra! :D

Nu, ska jag försöka plugga lite, har prov imorgon. Men råkade glömma mina saker i skolan, så jag vet inte riktigt vad jag ska plugga, men det kommer nog gå bra, jag kommer komma ihåg de när jag börjar, och ska ringa runt lite nu! :D

Kyss&smek ;)

AntoniaOlivia

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback