Floder floder, åter floder

Jag är kvinnan som står för över hälften av alla Luleås översvämningar
utan att ha några hämningar
Jag börjar lätt att rinna
och mitt hjärta brinna
då jag hör namnet på en viss man
och visst är jag nog kanske kär i han
samtidigt som jag måste inse
att han med mig nog inte vill dricka te
mina förhopningar om bröllop kan jag nog glömma
och hela mig gömma
då jag än en gång får skämmas
när hela Lule översvämmas
för tänk vilken katastrof vi skulle skapa
om jag och han skulle försöka baka.... en bulla
och ännu värre om vi skulle... rulla
ned för en backe i varandras famn
med rikting mot en hamn
i hopp om att landa i vatten
utan att blöta ner hatten
där skulle min stråle endast skada fiskar
när Cam min rumpa smiskar
med hans grova hand
jag kommer till ett annat land
där har vi sex på en strand
tyvärr får mina skinkor sluka sand
det är dock ett pris jag kan ta
för att min älsklings kuk i fittan ha
nu är det slut med porren
jag ska gå och använda borren
du får själv gissa till va
kul ska då jag i alla fall ha

-Kommentarer
Postat av: my

HAHAHA, rätt ;)

- 2011-05-09 @ 16:31:27
-URL: http://mskaneforshedman.blogg.se/
Postat av: anneli

vem har gjort den låten? :)

- 2011-05-09 @ 21:58:04
-URL: http://mineinspiration.blogg.se/
Postat av: anneli

jag tycker den var grymt underhållande ändå :D

- 2011-05-09 @ 22:47:04
-URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback