Tusen noll till idioterna



Leggings - Lindex
Baströja - Lindex
Stickad tröja - Jive

Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens klädsel: Som på bilderna
Dagens planer: skolan, och plugga till idrottsprovet + att jag ska ut och träna inför milen om 1 vecka nu
Dagens vill ha: hmm, pengar är alltid bra att ha :)
Dagens längtan: till min födelsedag och till att Josefine kommer! ;D
Dagens beroende: Musik ;D 
Dagens tråkigaste: just nu är jag aphungrig xD
Dagens personer: Ingen aning xD Säkert någon i klassen ;)
Dagens irritation: Att jag vaknade 40 minuter innan mitt första larm skulle ringa så jag har varit vaken sen 05.50
Dagens kommentar: Ingen xD
Dagens vän: Massa människor :D
Dagens onyttiga:Saft
Dagens dryck
: Saft
Dagens sämsta: Har matte nu på morgonen, och jag hatar matte! ;O
 Dagens låt: Adele - Rolling in the deep

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback