Rolling in the deep



Just nu så packar, städar, lyssnar musik och bloggar samtidigt. Tur att man är tjej! Snart så kommer jag sätta mig på tåget till Gällivare. Och jag kan verkligen inte beskriva hir skönt det är att jag inte har nå mer skola i veckan! Börjar känna mig ganska slut körd. JAg har börjar bli lite som en Zombie i skolan  :S

 Idag så var nordnytt och filmade i våran klass, fråga mig inte varför dom bara var de xD Men som vanligt så höll vi på att svamla lite, så vi satt och skrev en massa roliga saker på mitt papper, och sen så kommer gubben och börjar filma mig, Amanda, Amanda och My och han filmar liksom mitt papper. Så my nästan slänger sig över mitt papper och säger BYT SIDA! Det var lite kul, men han sa att man såg inte vad som stod, man såg bara att jag skrev. Så håll utkik efter en gul penna på nordnytt ;)

-Kommentarer
Postat av: anneli

inte alls så farligt ju!

Den var sjukt snygg, varför har du inga fler lektioner denna vecka? :o <3

- 2011-05-04 @ 15:01:43
-URL: http://mineinspiration.blogg.se/
Postat av: anneli

jag fattar precis vad du menar :)

Okej! vad roligt ^^ ska du jobba i sommar?

- 2011-05-04 @ 16:23:24
-URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback