Min födelsedag, och idag! :D



Dagen igår började med att jag och Josefine sprang på stan och hon shoppade en massa kläder! Och dom var super fina! :D Sen var vi på Willys och köpte yttligare saker till mitt kalas som jag hade igår. Sen var vi hem till Ulla och Hasse vart vi firade mig lite med släkten och då fick jag en ny gitarr! Den är jätte fiin! :D


Sen var de då kalas hemma hos mig, vi lagade mat och gjorde en tårta! :D Åt maten och diskade undan. OCh efter det var det dags för present öppning, och jag är jätte nöjd med mina presenter! För dom var verkligen jätte roliga och bra! :D

Sen blev de lite spel, kolla lite film och massa mys fram mot natten :) Folket började fara hem vid midnatt, och Mattias var kvar sist och for hem vid 2 någongång. Och efter det blev de lite städ och sedan sov jag och Josefine som två trädstockar! :D

Idag

Vaknade vid 10 och så blev det att springa ner på stan igen. Jag fick ett presentkort på skor, så kulle använda de, men jag hittade inga jag ville ha. Hittade dock en lite smått saknad Gällivarebo eller så kallad Bergman! :D Och så fick jag en sminkning från kicks som jag blev riktigt nöjd med! :D

När vi var klara på stan bestämde jag och Josefine oss för att vålgästa hos Mattias. Så vi började gå mot kallkällan, men vi gick lite vilse och vi var blöta och kalla, men när vi nästan var framme hos Mattias så var han tvungen att fara hem till Alvik. Men vi hann träffas en liten stund iaf, och han fick en ganska rolig utskällning av Josefine, för att han var så jävla dålig på att ge vägbeskrivningar, men nu jävlar vet vi vart han bor nästa gång vi ska dit ;)

Vi gick iaf iag in mot stan igen, och svängde in på Subway och åt en riktigt god macka :D Sen gjorde vi inte så mycket mer, gick hem och slog på en film, somnade lite smått och sedan följde jag med henne till tåget, och har varit deppad sen dess :(

Jag har även hunnit städa lite i mitt rum och läsa klart doktor glas som var en ritkigt dålig bok!

Men nu ska jag sluta skriva, hoppas att kanske någon orkade läsa klart de jag skrev, inte för att jag tror de med iaf :D

Puss&kram! :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback