It feels like a lifetime ago


Nikon D60 + 18-55mm f/3.5-5.6

Idag så har jag skrivit ännu ett prov, det var verkligen inte som jag trodde, som vanligt så tror man ju att det kommer vara ett papper med massa frågor som man ska svara på, men det var de ju inte! Utan vi fick en liten text om vad som hade hänt i Luleå i helgen, att en blev skjuten. Och basserat på de så skulle vi skriva vad som skulle hända, typ rätte gång och sånt! Kul, men svårt.

Sen skulle vi skriva en dialog om för och nackdelar med att gifta sig xD

Imorgon så har jag typ inga vanliga lektioner allts utan bara först ska vi se en teater, och sen en dansföreställning och efter det så bara kanske att vi ska spela upp våra låtar med ensamblen. Så de ska bli en riktigt skön skoldag :)

Nu ska jag ta och baka en liten kaka till min mamma :D

-Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

det ska stå 18-55mm f/3.5-5.6

:)

- 2011-05-11 @ 22:52:02
-URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback