I have done it again!!

Var på stan idag, och fick med mig kläder för typ 1100 kr! Visst är jag duktig? ;) Detta fick jag med mig hem iaf! :)



Från Ginatricot! 59 kr styck för cykelbyxorna och 99 kr för spetsleggingsen :)



199 :- från BikBok :)



Svarta klänningen är från Monki och kostade 350 :- Och den grön/blåa är från Gina och gick på 49 :- :D



Alla från skopunkten :D kostade 149 - 199 och 99, men dem fick jag på köpet :D

Sedan har jag även köpt en hårfärg och lite hårklämmor :D

-Kommentarer
Postat av: anneli

<3



du är verkligen lite shoppingberoende! x)

- 2011-05-14 @ 17:20:18
-URL: http://mineinspiration.blogg.se/
Postat av: anneli

du får helt enkelt.. ta och börja lägga undan pengar istället och varje gång du försöker ens köpa någonting så tvingar du ut dig på en joggingtur istället! :)

- 2011-05-14 @ 18:06:12
-URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback