Födelsedagskalas!



Idag på skolan så har min födelsedagsfest planerats för fullt, dock äre då bara jag, Oscar och Mattias som har planerat! Men det gick så bra så!

Men nu har vi iaf bytt ställe som vi ska vara på, dels för att vi inte var helt säker med båtar, t ex om våran var klar eller om Sannas pappa fick någon plats, och sedan för att föräldrar skulle vara lite mer lugna.

Men en sak ska jag säga er, jag längtar som fan! Jag tror typ inte jag har längtat så här mycket till något! Eller de har jag säkert, men iaf :D Vi kommer ha svinit roligt och mysigt! Och de bästa med allt är att Josefine kommer att få träffa hela gänget, och jag hoppas att hon kommer gilla dem lika mycket som mig! :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback