Face tomorrow as we say goodbye to yesterday

Idag blev inte så jätte bra blogg dag. Har istortsett inte varit hemma på hela dan.  När jag vaknade så for jag och åt frukost med pappa på det nya fiket i Malmberget, och det var verkligen super gott!

Sedan var jag in på coop och köpte lite saker till min hud som börjar bli lite knäpp, så de blev en mask/daglig rengörings creme, och den här som är på tv, clearasil tvål med en borste liksom xD Dom var bra iaf! :D

Sen åkte jag lastbil med min pappa i några timmar, de var ju hyffsat roligt, men väldigt avslappnande. :)

Nu kommer jag hem från seansen med Terry Evans, och de var intressant, men inte jätte kul xD Skulle nog inte göra om det iaf.

Men nu ska jag slå på en film och sen snart ska jag sova :D

GOD NATT! :D

-Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

- 2011-05-06 @ 09:21:57
-URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback