Dagarna räknas ner nu!

För jag ska snart bli mörkhårig igen!

Från detta



Till detta



När jag kollar på den övre bilden känner jag mig verkligen som en idiot som ska ta bort den underbara färgen! Men något som är mer idiotiskt är att ha rött hår på sommaren! Eftersom att då måste man färga på de hela tiden, färgbomberna är inte lika effektiva när solen lyser på de hela tiden och de allra värsta är att de släpper så jävla mycket färg, varena gång som jag duschar är vattnet ROSA! Vilket betyder att man inte kan bada typ i badhus och sånt, och de vill man ju göra när det är sommar.

Nu har jag haft rött hår konstant sen i augusti och det har kostat mig ca 2000 kr tror jag, om de räcker, så det är riktigt dyrt att vara rödhårig, för jag tycker att har man rött hår, då ska man fan underhålla de också! De ska liksom inte bli brunt och sånt!

Så om några veckor 2-3 kanske så kommer jag bli brunhårig, fast inte riktigt brunt heller, eftersom att det röda kommer att lysa igenom hur jag än gör om ja ginte färgar de svart, och jag vill inte ha svart hår, så jag köpte faktist en röd/brun färg, så de kommer nog bli ganska bra iaf :)

Men när jag börjar skolan igen, kommer jag troligtvis bli rödhårig igen, eller till vintern iaf, eftersom att det är sjukt mycket lättare och finare då :D

-Kommentarer
Postat av: anneli

men det kommer säkert bli jätte fint ändå :) du är lika fin i de flesta färgerna Olli!

- 2011-05-16 @ 15:24:05
-URL: http://mineinspriation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback