Big fail av ziperallföretaget!



Där vart jag beställde min Ziperall har verkligen gjort en miss! För idag så kom det ett paket med 3 likadana till som vi beställt! Så nu har jag 2, pappa 2 och min syster 2. Pappa försökte ringa företaget men de kunde inte svara. Så vi får ju se vad de säger. Men de lär ju inte vilja ha tillbaka dem eftersom att det står våra namn på dem, och sen tkr iaf jag att dom inte kan kräva oss på pengar för 6 stycken när vi bara beställt 3, men man får ju se vad som händer :S


-Kommentarer
Postat av: Louise från Ziperall

Hej! Oj vad tokigt, men självklart behöver du inte betala för den extra leveransen. Kan inte du maila namnet du beställde i, så ska jag kolla vad som kan gått fel. Tack! /Louise på Ziperall

- 2011-05-05 @ 16:35:17
-URL: http://www.ziperall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback