Shopping! :D

Idag har jag shoppat lite som vanligt (A) Men idag har jag bara shoppat bra saker! :D



- Ett pennskrin
- Ett 12 ämnesblock
- 6 överstrykningspennor
- 2 sudd
- 10 pennor

Så, jag har ju inte varit så dålig! :D

Nu sitter jag i sängen, har precis skrivit klart min engelska och ska nog om inte alls så länge gå och lägga mig. Eftersom att jag ska vara tidigt i skolan imorrn redan 07.45, eftersom att jag ska åka till Kåbdalis, igen! :D Vad ju där i söndags, ramlade som fan! Men nu mår jag bra, förutom en sak, och det är mina knän! Nu har båda mina knän börja tjorva! Så jag måste börja träna, och eftersom att jag är en äkta fisk, så ska jag börja simma tror jag! Allt annat tycker jag verkligen är jätte tråkigt, men jag älskar att simma, + att det är inte alls lika dyrt som att gå på gymmet :D Så ska nog kanske köpa ett badkort :)

Så jag hoppas verkligen att mina knän kommer orka med hela dagen imorgon :) Dock är jag jätte rädd eftersom att jag ramlade, men jag kommer nog åka ganska mycket med Kim eftersom att hon inte heller gillar att pka i svarta backar :)


-Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

fina :D

- 2011-03-10 @ 18:40:53
-URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback