Plugga och sen sova :)

Nu har kommer jag alldeles precis ut ur duschen, härligt som fan var det med en dusch! men kommer behöva typ duscha luggen imorrn på morgonen igen -.-' aja så gåre när man har lugg :D

Nu ska jag smörja in mig, och sen ska jag läsa lite på Ekonomin som vi har prov på imorgon, dock verkar det inte vara så svårt, och nu bara för att jag säger det så äre jätte svårt säkert xD Men iaf, plugga och sen sova :D

Imorgon är ver världens jobbigaste dag! skola från 08.15 till 15.00 och sen drill från 17.30 - 18.30! Så jag kommer vara DÖD imorgon kväll som vanligt -.-'

Puss&Godnatt allihopa! :D



Är fortfarande så grymt jävla nöjd med mitt hår! :D

-Kommentarer
Postat av: melinda

naw vad fint :)

- 2011-03-29 @ 23:14:03
-URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback