Och där tog det bara slut

Luleå förlorade idag, och där tog det slut! Kan inte säga mer än att jag vill tacka för en jävligt bra säsong och att vi ses till hösten! <3 BRA KÄMPAT GRABBAR!!



Till dig som kommentrade om Fredrik Styrman. Jo, jag vet att det var en helt schysst tackling! Det såg jag. Men när jag skrev inlägget, var jag så upprörd, för just då Fredriks skull. Av skälen jag nämner, att det är första gången som han kommer så långt i slutspel och får inte spela något mer. ( och kanske för att han är så jävla snygg! Och jag fick inte kolla på han nå mer ;) ) Så nu vet du :) Hoppas du inte blir allt för besviken av mitt svar ;)

Btw, fegt att vara anonym, jag hade hellre skickat ett mail till dig eller svarat i din blogg. Så hade allt detta inte behövt gå ut i min blogg! Men jag tycker att du förtjänar ett svar, och allt de jag skrev i inlägget var ju kanske inte helt Politiskt korrekt!



Nu taggar vi till SEPTEMBER och jag hoppas verkligen att man kommer möta någon av LHF spelarna lite mer på stan nu, speciellt Cam, så man kanske får sig en autograf :D

Bjuder på en bild på snyggingen, som tyvärr inte spelade i slutet av matchen, för han blev skadad. Så jag skyller på att vi inte vann för att Cam inte spelade i slutet ;)


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback