Lång dag idag!

Det börjde med att jag på Dundret idag då, riktigt jävla kul vare! Dock var jag sviiin rädd när vi skulle komma till Storslalom backen och störtlopps, eftersom att liften inte var igång, så fick man åka med mellan liften, för att sedan på någon konstigt sätt ta sig till dom backarna, men iaf, jag var jätte rädd! Och Calle tyckte att det var dumt att jag inte hade hjälm eftersom att jag var så jävla rädd hela tiden xD Men mitt knä tyckte inte alls om dagen på dundret, och på något sätt visste jag nästan det, så jag packade ner mina knä tabletter från mamma, så jag ska ta en nu :) så blire bra :D

Sen åkte jag till farmor och åt köttsoppa gott som bara fan ska jag säga er! ;)

Sen blev det att fara till Stacken ett litet tag innan jag hoppade iväg till Jazzen, det var jätte kul att vara där, jätte konstigt att jag inte fick spela xD Men det kändes bra att se att dom har utväcklats jätte mycket och blivit svin bra! :D

Sen blev de tillbaka till stacken, och chillade där, spelade kort och sånt man brukar göra :D

Sen kom Ida och plocka upp mig, vi var till Ica och köpte chips och dricka (a) Och sen får vi och prata med Emil, som vi gjorde i några timmar, men det var trevligt :)

Nu sitter jag här och ska alldels strax lägga mig och sova, eller kolla en film, får se vilket det blir :D

Puss&God natt :D


You just died in my eyes today <|3

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback