Jag har någonsin sagt att...

    

Att jag gillar denna killa starkt?! :D Vill ni veta varför jag gillar honom extra mycket just idag? Det är för att han gjorde så jag vann 61 spänn!! :D Inte så mycket, men iaf!! :D Det är awsome :D

Som ni kanske vet så klippte och färgade jag mitt hår idag :) Jag är grymt nöjd! Det blev alltså att toppa det, skära lite i det, fixa en snelugg. Färgen syns inte så bra på bilden, men det är röttlila, och på min högra sidor har jag några slingor i underhåret som är knallrött en sk Effekt, man måste se det live för att man ska se hur snygga färgerna är egentligen ;)

Men så här blev det ;)

  

Klicka på bilderna så blir dom större :)

-Kommentarer
Postat av: sannis :D

sjukt snygg du blev i håret!!! du passade bra i det!! :D

- 2011-03-25 @ 21:35:03
-URL: http://enrosagrispaettmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback