Home is when I´m alone with you

Idag så har det varit drillträning då. Och det gick faktikst ganska bra :) Typ 2 nya tjejer har börjat. Dock har ju mina knän börjat tjorva lite igen, så jag kunde inte dansa så jätte mycket :(

Imorgon så ska jag klippa mig och färga håret hos en super söt Amanda-Cecilia! Jag är super spännd, och jag länggtar soooom bara faaan!! :D Mitt hår kommer verkligen bli awsome tror jag :D



Amanda-cecilia för ett år sedan i strängnäs :D

Sen imorgon så är det ju marknad också! Så då ska jag kika runt på lite saker, eftersom att jag inte kunde göra det så bra i helgen eftersom att jag jobbade hela tiden, så hann bara springa när det var lite folk, eller så fick jag be folk handla åt mig. Så troligtvis blir det en liten sväng med My :D



Jag och My, älskar verkligen denna bild! Och håret! Sen är det så fint när jag hade knallrött och My hade lila hår, vi Gällivarebrudar gillar att sticka ut lite ;)


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback