Hejsan hoppsan HOOOOOLSTAD! :D

Hejjsan, nu har jag verkligen varit dålig på att blogga denna helg, men det är ju för att jag har varit så dukitg och har jobbat! :D Det har faktikst gått riktigt bra i helgen om jag får säga det själv! Blev jätte nöjd med min lön, det var awesome! + att jag fick 1500 av pappa idag, 1000 kr är då studiebidraget, och resten månadspeng :D Men iaf, fatta mycket kläder jag får! :D

Idag kommer jag bara vara hemma och plugga, både på NK som jag har prov på imorgon och så ska jag träna på min insåå läxa :D Och sen är jag lite sugen på att sola för det är ju så skönt! Sen vill man ju vara lite små bnrun nu på våren. Men eftersom att jag solade igår, så smörjer jag in mig med brun utan sol ist! :D

-Kommentarer
Postat av: anneli

vad har du jobbat som? :)

- 2011-03-21 @ 19:27:08
-URL: http://undernorrskenet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback