Det var de jag hade väntat på, en kyss en blick ett skratt just då

Nu är jag hemma igen. Idag har varit en ganska händelsefull dag faktikst! Skolan idag var faktikst ganska rolig :D Börjde med data och då satt vi och gjorde våran film, det kommer bli så bra! Sen så hade vi NK vart vi hade ett litet förhör, jag var ganska förberedd och kunde hyffsat mycket men är inte allt nöjd :O Sen hade vi svenska, som vi också redigerade våran film på, och då gjorde vi en låt! Eftersom att vi inte orkade börja ringa runt och så xD Och sen matte då, och det gick helt ok. Jag var lite seg ut, och då började min mattelärare säga att Det går bra för mig i matten fast jag inte ALLS tycker de, jag tycker att det går jätte dåligt, så det var ganska skönt att få höra de av han :)

Efter skolan slutat var jag ute på stan med en saknad Fanny som var här över dan, då sprang jag som en idiot överallt för att hitta en present till My, men jag hittar verkligen INGET som jag känner att jag kan köpa :O Till Sanna vet jag redan och ska köpa den i veckan, så Sanna måste vara med dig i veckan! :D Men jag hittade iaf en väska! Har viljat ha en ny väska hur länge som helst, men har inte orkat köpa en, och så hittade jag en jätte fin så då köpte jag den! :D

Även har vi hunnit vara och fira att dom har köpt detta hus, och seriöst det är lite epic moment när man ser sin engelska lärare stå och dricka champange och äta chips xD


-Kommentarer
Postat av: sanna

jaaa självklart att vi ska vara med varandra! :D

vi får hitta en dag att göra nått på! :D

- 2011-03-13 @ 10:16:06
-URL: http://enrosagrispaettmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback