Thrut been told I miss U!



Sitter nu och väntar på att min fader ska vakna så att vi ska åka till Pajala och gå på marknaden, dessutom följer min söta tremänning med! :D

Om inte annat ´har jag varit vaken sedan 01.17 och har inte kunnat somna sedan dess, så jag har hunnit plocka ögonbrynen, plattat håret (även om de inte syns, men de var för att det var jätte lockigt eftersom att jag sovit med blött hår och flätor) har också sminkat mig och målat naglarna :D

Om mindre än 1 timme äre avfärd mot Pajala, eftersom att vi har köpt en massa dricka till Leif, så vi måste kunna komma in på området för att kunna lämna de, och då måste vi vara där innan marknaden öppnar xD

Om inte annat igår så var jag med min tremänning på staden och köpte en massa nytt! Ska försöka fota och lägga ut ;)

Nä, nu ska jag fortsätta kika Förhäxad :D

Puss&kram! :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback